28/5/16

Δημοσκόπηση: Από τον σημερινό απατεώνα...στον χθεσινό οι Έλληνες



Πιστεύετε στις δημοσκοπήσεις; Και γιατί όχι; Εδώ πιστέψατε, ότι ψηφίζοντας Λεβέντη θα σωνόταν η χώρα, τις δημοσκοπήσεις να μην πιστεύατε; Να σας σερβίρω τότε μία φρέσκια, να σας φύγει η περιέργεια.

Η δημοσκόπηση αυτή στήθηκε από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας γιά λογαριασμό του Σκάι (μπαμ) και δημοσιεύεται με απόλυτα περίπλοκο τρόπο στις φυλλάδες της επικράτειας. Η σεμνή αλλά και ατάλαντη ιστοσελίδα μας θα σας την μεταφέρει χύμα, να την καταλάβετε όλοι. Πάμε λοιπόν.

Έλαβον:

Μνημονιακές δυνάμεις κάθε αποχρώσεως
(Συριζονεοδημοκρατοπασοκοποταμολεβεντοανέλες): 55,5%

Αντιμνημονιακές δυνάμεις, που βγάζουν όμως η μία το μάτι της άλλης (ΚΚΕ, ΛΑ.Ε, ΖΩΗ): 9%

Χρυσαυγοφασίστες: 7%

Δεν ξέρουν, δεν γνωρίζουν, θα ρωτήσουν και θα μας απαντήσουν: 23%

Διάφορες δυνάμεις, ανάκατες, ανώνυμες και αμφίβολες: 5,5%

Με βάση τα παραπάνω στοιχεία ο συσχετισμός δυνάμεων στη Βουλή διαμορφώνεται ως εξής:

Μνημονιακές δυνάμεις, Σύριζα, ΝΔ, Πασόκ, Λεβέντης: 51,5% των εδρών συν το μπόνους των πενήντα εδρών.
Αντιπολίτευση και ταυτόχρονα μοναδική αντιμνημονιακή δύναμη: Το ΚΚΕ με 5,5%
Φασίστες: η ΧΑ με 7%
Όλοι οι υπόλοιποι: Μένουν όξω
Και οι Ανέλ και το Ποτάμι και η ΛΑ.Ε; Ναι!
Και η Ζωή ρε; Ναι! Με 2,5%.

Δίδαγμα: Είχαμε δει τετρακομματική κυβέρνηση μέχρι τώρα; Ε τότε θα δούμε: ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΕΒΕΝΤΗΣ.

Πλειοψηφία; Απόλυτη!

Το αγγούρι παραμένει: Εκεί που ήταν ήδη χωμένο!

Κρασιά; Καλά!








(Αν δεν υπήρχε ο παράγων ΜΑΛΑΚΑΣ ΛΑΟΣ, η Δημοκρατία θα ήταν και γαμώ τα πολιτεύματα)...


7 σχόλια:

  1. ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ ΔΑΝΕΙΟΥ

    Ονομάζομαι Αποστόλης Αλέξανδρος, πολίτης της Θεσσαλονίκης. Έχω scammed από 4 διαφορετικούς διεθνείς δανειστή στο Διαδίκτυο, όλοι υπόσχονται να μου δώσει ένα δάνειο μετά από να με καταβάλει πολλές αμοιβές που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν ισοδυναμεί με κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη. Μια μέρα, όταν έβλεπα το διαδίκτυο με δάκρυα στο μάτι μου, ήρθα σε μια μαρτυρία του ανθρώπου ο οποίος ήταν επίσης scammed και τελικά συνδέθηκε με μια legit δανείου εταιρεία που ονομάζεται BETTY MABEL δανείου υπηρεσίες (betty.mabel227@gmail.com), όπου πήρε τελικά το δάνειό του, οπότε αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια δάνειο και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω απαγχονιστεί από 4 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα παρά να μου προκαλέσουν περισσότερους πόνους. Εξηγώ στην εταιρεία με αλληλογραφία και όλα αυτά που μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια επειδή θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή επικοινωνίας με αυτούς. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα ζητήθηκαν από εμένα και μου δόθηκε δάνειο ύψους 270.000,00 ΕΥΡΩ από αυτήν την μεγάλη εταιρεία (BETTY MABEL LOAN SERVICES) που διαχειρίζεται ο κ. Gary Mark και είμαι σήμερα ευτυχισμένος γιατί το δάνειο BETTY MABEL ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ μου έδωσε ένα δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε με τα στεγαστικά δάνεια της BETTY MABEL τώρα για το δάνειό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: betty.mabel227@gmail.com

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΩΝ BETTY MABEL
    Email: betty.mabel227@gmail.com
    Ο αριθμός μου στο Whatsapp: +1 (929)267-7281

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

    Το όνομά μου είναι η Αικατερίνη ΧΡΥΣΑ που μένω στην Αθήνα και σήμερα είμαι ευτυχισμένη γυναίκα; Είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε δανειστής δανείου που θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή μου και εκείνη της οικογένειάς μου, θα παραπέμψω οποιοδήποτε πρόσωπο που ψάχνει για δάνειο σε αυτούς. Εάν χρειάζεστε δάνειο και είστε 100% σίγουροι ότι θα πληρώσετε το δάνειο παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του και παρακαλώ να τους πείτε ότι η Catherine CHRYSA σας ανέπεμψε. email Κα Betty Mabel μέσω: (betty.mabel227@gmail.com) Αριθμός τηλεφώνου μου Whatsapp: +1 (929)267-7281

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υποσχέμαι να μοιραστώ αυτή τη δήλωση δανείου Λόγω του Θεού ευνοεί στη ζωή μου

    Γεια σας,
     
     Είμαι η Angela Agnes Angie, που ζει σήμερα στην Πάτρα. Είμαι σήμερα μια χήρα με τέσσερα παιδιά και έμεινα σε οικονομική κατάσταση τον Μάιο του 2015 και χρειάστηκα να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες μείωσαν την πίστωση μου. Αλλά όπως ο Θεός θα το είχε, εισήγαγα σε μια γυναίκα του Θεού έναν δανειστή ιδιωτικού δανείου ο οποίος μου έδωσε δάνειο 850.000 ευρώ και σήμερα είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και τα παιδιά μου πάνε καλά αυτή τη στιγμή αν πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε επιχείρηση με παραπομπή στην εξασφάλιση δανείου χωρίς εξασφάλιση, πιστωτικό έλεγχο, υπογραφή με μόνο επιτόκιο 3% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής και χρονοδιάγραμμα, επικοινωνήστε με την κ. Betty Mabel (betty.mabel227@gmail.com). Δεν ξέρει ότι το κάνω αυτό, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένος τώρα και αποφάσισα να αφήσω τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα γι 'αυτήν και επίσης θέλω ο Θεός να την ευλογήσει περισσότερο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: betty.mabel227@gmail.com Αριθμός τηλεφώνου μου Whatsapp: +1 (929) 267-7281

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΗΛΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟ ΛΗΨΗ ΔΑΝΕΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΑΝΕΙΩΝ (R.M.L.C)

    Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι ο Φίλιππος ΠΑΝΟΣ Πέτρος. θέλω να μαρτυρήσω για τον καλό δανειστή δανείου που έδειξε φως σε μένα μετά από εξαπάτηση από 5 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δίνουν ένα δάνειο αφού με κάλεσαν να πληρώσω πολλά τέλη που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν έφεραν κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα το σκληρό μου κερδίζω χρήματα και ήταν συνολικά 17.000,00EURO. Μια μέρα, όπως έκανα περιήγηση στο διαδίκτυο, φαινόταν απογοητευμένη, όταν συναντήθηκα μια γυναίκα μαρτυρίας που ήταν επίσης scammed και τελικά συνδέθηκε με μια νόμιμη εταιρεία δανείου που ονομάζεται Betty Mabel Loan Service και email (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρε το δάνειό της, οπότε αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια εταιρεία δανείου και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω απατεώνας από 5 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα, αλλά με βεβαίως περισσότερους πόνους. Εξηγώ στην εταιρεία με αλληλογραφία και όλα αυτά που μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια επειδή θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή επικοινωνίας με αυτούς. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε ό, τι ζητήθηκε από εμένα και στο σοκ μου μου δόθηκε ποσό δανείου ύψους 250.000,00 ευρώ από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (Betty Mabel Loan Service) που διαχειρίζεται η κ. Betty Mabel ένας Θεός φοβούμενος γυναίκα και εδώ είμαι σήμερα ευτυχής γιατί αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει ένα δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε Αυτή η μεγάλη εταιρεία τώρα για το δάνειό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: betty.mabel227@gmail.com είναι ευγενικό. παραμένω ο Φίλιππος ΠΑΝΟΣ Πέτρος ... Ο αριθμός μου στο Whatsapp: +1 (929)267-7281

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας,

    Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο 3% για τους τοπικούς και διεθνείς δανειολήπτες. Είμαστε πιστοποιημένοι, αξιόπιστοι, αξιόπιστοι, αποτελεσματικοί, γρήγοροι και δυναμικοί και εργαζόμαστε μαζί. δίνουμε ένα μακροπρόθεσμο δάνειο από 2 έως 50 χρόνια το πολύ.

    Χρειάζεστε ένα άμεσο, εύκολο και προσιτό δάνειο για να πληρώσετε για το χρέος, να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή για κάποιο άλλο λόγο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας με το αίτημα δανείου.

    Αυτή η προσφορά απευθύνεται σε σοβαρούς ανθρώπους.

    Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849

    Είμαστε πιστοποιημένοι,
    αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

    Τις καλύτερες ευχές,
    Ντέρεκ Ντάγκλας
    easyloanfirm2020@gmail.com



    3% Απλή και προσιτή προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σας,

    Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο 3% για τους τοπικούς και διεθνείς δανειολήπτες. Είμαστε πιστοποιημένοι, αξιόπιστοι, αξιόπιστοι, αποτελεσματικοί, γρήγοροι και δυναμικοί και εργαζόμαστε μαζί. δίνουμε ένα μακροπρόθεσμο δάνειο από 2 έως 50 χρόνια το πολύ.

    Χρειάζεστε ένα άμεσο, εύκολο και προσιτό δάνειο για να πληρώσετε για το χρέος, να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή για κάποιο άλλο λόγο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας με το αίτημα δανείου.

    Αυτή η προσφορά απευθύνεται σε σοβαρούς ανθρώπους.

    Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +18582644849

    Είμαστε πιστοποιημένοι,
    αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

    Τις καλύτερες ευχές,
    Ντέρεκ Ντάγκλας
    easyloanfirm2020@gmail.com



    3% Απλή και προσιτή προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρειάζεσαι δάνειο? Δραστηριοποιούμε διεθνή εταιρεία δανείων που δίνουμε δάνεια σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, ιδρύματα, επιχειρηματικούς οργανισμούς και ανθρώπους όλων των ειδών σε όλο τον κόσμο. Χρειάζεστε ένα δάνειο για οποιονδήποτε σκοπό; Είστε σε οικονομικό πρόβλημα, Χρειάζεστε οικονομική λύση Το CAPITAL LOAN HOME είναι η λύση για όλα τα οικονομικά σας προβλήματα, τα δάνεια μας είναι Εύκολα, Φτηνά και γρήγορα. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για το δάνειο που χρειάζεστε, μπορούμε να κανονίσουμε οποιοδήποτε δάνειο που να ταιριάζει στον προϋπολογισμό σας με επιτόκιο μόνο 2%. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Johnleoloancompany@gmail.com Ή WhatsApp: +2349050222504
      Απαιτούνται πληροφορίες.
    Το όνομα σου...
    Επίθετο...
    ΦΥΛΟ..
    ΗΛΙΚΙΑ...
    Χώρα......
    ΣΚΟΠΟΣ ΔΑΝΕΙΟΥ ........
    ΤΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΣΑΣ ...
    Ποσό δανείου που απαιτείται ....
    Διάρκεια δανείου ....
    Αριθμός κινητού....
    Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Johnleoloancompany@gmail.com Ή WhatsApp: +2349050222504

    ΑπάντησηΔιαγραφή