5/2/12

Δάση: Ότι δεν κάψαμε το Καλοκαίρι, το κάψαμε στη σόμπα!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgoUtCB8YccWLdGOh8FyMvtYF_XjyPQa9EaWZlXf7Yd2iwNDTUVc_beT_J4_BxhIz9CuZDF0pPTdjJYYxbhlzG6JRIry5g-Yvm9smPUV7wou-ELNGwIF7pzDIT2Cz3jrAlKS_eMUc8cC10N/s400/PA130172.JPG


Έγινε και θέμα σε ξένα μήντια: Δίνουν στα δάση και καταλαβαίνουν οι Έλληνες!

Πολλά θα...καταλάβουν τελικά με την εύκολη λύση που έχει πάντα έτοιμη ο Έλληνας. Δεν μας φτάνει ο μισθός, πάμε πάλι στη μαμά. Δεν μας φτάνει στην μαμά, πάμε όλοι μαζί στο χωριό. Δεν μας φτάνει για πετρέλαιο, βάζουμε σόμπα κάρβουνου. Δεν μας φτάνει για κάρβουνο, καίμε το δάσος της περιοχής. Και όταν με το καλό το κάψουμε όλο, και δεν μας φτάνει κάτι άλλο, βλέπουμε.

Πιστοί στην ιδεολογία "αυτή η χώρα είναι δική μου. Όχι των παιδιών μου ή των εγγονών μου, δική μου. Καταδική μου, ότι θέλω την κάνω" οι καημενούληδες τα μπατηράκια οι Έλληνες καταφεύγουν προς θερμαντική τους ανάγκη στα δάση της επικράτειας και όποιος πρόλαβε τον δασάρχη δεν τον είδε!

Λύση στο πρόβλημα; Τι λύση στο πρόβλημα; Δεν έχει πρόβλημα ο συμπολίτης μας. Εθισμένος στο καθεστώς αυτοεξυπηρέτησης που καθιέρωσε η νουδοπασόκα καλύπτει με τον...δικό του τρόπο τις τυχόν ανάγκες του. ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!

Κατά τα άλλα ο άνθρωπος είναι "ζώον πολιτικόν" ή πολιτικά ζώον, δεν θυμάμαι ποιό είναι σωστό. Να δούμε τι θα κόψει ο γίγαντας ο Έλληνας, σε λίγο όταν δεν θα έχει να φάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου