1/7/11

Βοήθεια! Ο χασάπης μου είναι πασόκος! (ή νεοδημοκράτης. Το ίδιο είναι)

http://www.princeolivernews.com/wp-content/uploads/2011/04/%CF%87%CE%B1%CF%83%CE%B1%CF%80%CE%B7%CF%82.jpg


Βοήθεια! Ναι πασόκος είναι ρε σεις! Όχι ο άνθρωπος της φωτογραφίας, τυχαία από τον γούγλη τον κατέβασα, αθώος ο άνθρωπος! Ο θκος μ, ο πραγματικός ρε!

Και καλός χασάπης είναι, και ενεργό μέλος του κώματος, και φανατικός υποστηρικτής του Γιωργάκη, αυτά είναι τα δράματα φίλοι μου!

Ολόκληρες δεκαετίες πελάτης του πιστός εγώ: Καλά, φρέσκα και προσεγμένα προϊόντα, άψογη εξυπηρέτηση, άψογος επαγγελματίας, άψογη εξυπηρέτηση! Αλλά πολύ φανατίλα ρε παιδιά! Να τον ακούς να μουρμουρίζει εκεί που σου λιανίζει τα παϊδάκια, να παλιοπούστη Δημόσιε, φάτηνε λαμόγιο συνταξιούχε, να ξεφτύλα μισθωτέ, πάρτηνε κουφάλα φορολογούμενε! Και να μη το μουρμούριζε, θα το σκεφτότανε, το ίδιο είναι!

Και που να τολμήσεις να του πεις τίποτα, τρία δωμάτια κουζίνα μπάνιο ο τύπος! Τι κάνουμε εδώ φίλοι μου; Τι κάνουμε γενικά όλοι εμείς που δεν την γουστάρουμε την πασόκα, που δεν τους πάμε γενικά τους πρασινάκηδες; Τι; Άλλο πολιτική, άλλο καθημερινή ζωή; Άλλο ο χασάπης και άλλο η πολιτική του τοποθέτηση; Μιά στιγμή!

Καλός χασάπης, αλλά ακόμα καλύτερος και φανατικός πασόκος ο τύπος: Δεν ξαναπατάω στον πούστη! Κρέατα πουλάνε και άλλοι, τα ζωάκια νάναι καλά! Και αφού έσπασα την παρθενιά με τον χασάπη θα το τσουλήσω κανονικά και πιό πέρα: Και τον γωνιακό πασόκο ψιλικατζή στα "διαγραφέν", και τον πράσινο "Κουρείον ο Μήτσος" πιό κάτω, και τον Αλέκο τον εργοδηγό, και τον "καφενείον η Άνοιξη" στην πλατεία και όλους τους άλλους! Κομμένη από μένα μάγκες! Κονομήστε από άλλους, εγώ απέχω! Ή μάλλον καλύτερα, μας κυρήξατε τον πόλεμο; Συμμετέχω!

Ξέρω ότι ορισμένοι θα βγάλουν σπυράκια με τα παραπάνω! Φτου κακά, προπαγάνδα κοινωνικού μίσους, χτύπημα στην Δημοκρατία, προπομπός του φασισμού...

Αφήστε τα να κάνουν πρώτα κρούστα, μετά τα ξύνετε παιδιά!

Δημοκρατία έχουμε, ελεύθερη αγορά, ελευθερία βούλησης: Εγώ αγοράζω με τα λεφτά ΜΟΥ την εφημερίδα της προτίμησής ΜΟΥ στο περίπτερο της επιλογής ΜΟΥ! Και τι σχέση έχει με όλα αυτά η πολιτική τοποθέτηση του ιδιοκτήτη; Έχει και παραέχει! Όπως είχε όταν γινόντουσαν οι προσλήψεις, όταν γινόντουσαν οι εξαιρέσεις, όταν ζωγραφίζανε τα ρουσφέτια, όταν οι πράσινοι γκαζάρανε και οι άλλοι έτρωγαν την σκόνη τους! Δημοκρατία τότε; Άλλο τόσο και περισσότερο κι΄εδώ! Και εντελώς νόμιμα!

Είσαι τίγκα πασόκι μέχρι μεδούλι φίλτατε δεκεγόρε; Δικαίωμά σου! Πάρτα από τους συνσοσιαλιστές σου, εγώ δεν μασάω άλλο! Δικαίωμά μου! Όπως δικαίωμά μου είναι να διαγράψω κάθε πασοκοφανάτα από φίλο μου και να μην τους επιτρέπω την είσοδο στην αυλή μου. Πως να το πω αλλιώς; Είσαι γαμάτη γκομενάρα και μοντέλα από τις λίγες και μου την πέφτεις κυρία γραμματέψ της τοπικής του πασόκ; Δεν τρως λαμόγιο! Σε άλλους αυτά! (Με τούτο το τελευταίο δεν θα συμφωνήσει κανένας, το ξέρω)

Κοινωνική απομόνωση σε όλους τους ορκισμένους μόνιμους κερδισμένους της φάσης "πελατειακή τακτοποίηση και κομματική αυτοεξυπηρέτηση", να γίνει το προνόμιο μπούμερανγκ, να δουν τι γλύκα έχει!

Στηρίζεις κύριε περιπτερά το κόμμα που σκοτώνει την ζωή μου; Εχθρός μου μάγκα! Θα πάρω τα Καρέλια μου από το άλλο παρακάτω!

Και....μήπως ξέρει κανένας σας ρε παιδιά κάνα καλό χασάπικο στην ευρύτερη περιοχή Αλωνιών Αμαρουσίου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου