19/9/11

Δεν πληρώνουμε τα χαράτσια. Γινόμαστε δωρητές οργάνων!

http://karvouna.files.wordpress.com/2007/11/orxeis-kokkorou.jpg

Φόρος Κατοικίας είπατε;

Παρακαλώ, πάρτε τα, στην διάθεσή σας!

Ε λέω να συνεισφέρω κι΄εγώ στην σωτηρία όλων αυτών που κρέμμονται από τους...όρχεις μου: Συγκεκριμένα...

την σωτηρία του δικομματικού συστήματος...
την σωτηρία των τραπεζών...
την σωτηρία της χώρας...
την σωτηρία του Ευρώ...
την σωτηρία της Ευρωζώνης...
την σωτηρία του καπιταλιστικού συστήματος...

Αγαπητέ κύριε Βενιζέλε, ορίστε, τσιμπήστε παρακαλώ ένα, το άλλο όμως να μείνει για τον πρωθυπουργό. Με άλλα λόγια, υβριστικό και αυθάδες το μπλογκ αυτό, μη πω ότι και σχεδόν ανώνυμο, τέτοια φρίκη! Μα τι να κάνουμε φίλτατοι ηγέτες του πασόκ, αυτά μας μείνανε, αυτά μπορούμε να δώσουμε.

Τι; Δεν φοβάμαι την χρεωκοπία; Φυσικά δεν την φοβάμαι! Αφού μου ξαφρίσατε ότι είχα, αφού μου ρημάξατε την ζωή μου, αφού καταστρέψατε το μέλλον των παιδιών μου, τι άλλο να φοβηθώ λοιπόν; Μπα, ας έρθει η χρεωκοπία που τόσο φοβόσαστε εσείς, το δικό σας τέλος θα σημάνει. Θα είναι η χρεωκοπία του συστήματός σας αλλά για μας μιά νέα αρχή.

Χεστήκαμε και αν χρεωκοπείτε κύριοι Βενιζελοπαπατζήδες! Δεν θα βρεθούμε εμείς στο μάτι του Κυκλώνα την Άγια Ώρα της χρεωκοπίας του φαύλου συστήματός σας. Δεν θα χτυπήσει για μας η ύστατη καμπάνα. Καλά περάσατε τριάντα και χρόνια, αλλά τα καλύτερα βρίσκονται μπροστά μας! Και αν είναι μαγκιά να στέλνεις μια όλοκληρη χώρα πενήντα χρόνια πίσω επειδή στο ζητάνε τα ντόπια και ξένα ρετάλια, ε θα δεις τι μαγκιά εμπεριέχει ο ζωχάς του μαλάκα που ποδοπατάς, όταν ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ!

Σας...τα εναποθέτω προς παραλαβήν λοιπόν, με τα ονοματάκια σας...γραμμένα πάνω τους!

Δεν σας πιστεύω...
Δεν σας φοβάμαι...


Δεν πληρώνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου