9/7/13

Αρνείται και ο ΣΥΡΙΖΑ την διαχείρηση της κρίσης;




Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτρος Τατσόπουλος, είναι απελευθερωμένος άνθρωπος, καλλιτέχνης, και ως απελευθερωμένος και καλλιτέχνης άνθρωπος δεν έχει ταμπού. Δικαίωμά του. Μη πάει τώρα ο νους σας σε SM ή άλλες παρόμοιες "καλλιτεχνικές" ανησυχίες, αλλού θα έτρεχε το νερό του Ποδονίφτη, αν είχε. Πιαστείτε από τις χειρολαβές μη πέσετε, το όχημα κουνάει:


Πέτρος Τατσόπουλος«Δεν αποτελεί για μένα ταμπού να συνεργαστώ με ένα πατριωτικό κομμάτι της ΝΔ», «Δεν αποτελεί για μένα ταμπού να συνεργαστώ με ένα σοσιαλιστικό κομμάτι του ΠΑΣΟΚ».


Ωραία. Εγώ είμαι...καθυστερημένος και τίγκα ταμπού, οπότε δεν τον ψηφίζω τον καλλιτέχνη, ακόμα και να λείπει του ΣΥΡΙΖΑ μία ψήφος για αυτοδύναμη κυβέρνηση! Τελικά πρέπει να είμαι πολύ συντηρητικός και γεμάτος κόμπλεξ, αφού καταφέρνει μόνο μιά  "ψιλοαπελευθερωμένη" δήλωση του κ.Τατσόπουλου να με σοκάρει τόσο. Πρέπει να έχω όντως ένα ψιλοπρόβλημα, που δεν τον πήρα τηλέφωνο να τον συγχαρώ, τότε όταν -όπως είπε- "πήδαγε την μισή Αθήνα" (που σίγουρα υποφέρει τα μάλλα στον ευαίσθητο αυτόν...αθλητικό τομέα και αισθάνθηκε..ανακούφιση).

Μου φαίνεται ότι  έχει αρχίσει και ο  ΣΥΡΙΖΑ να...επεξεργάζεται εκείνη τη φίνα πατέντα του ΚΚΕ περί "διαχείρησης της κρίσης". Γιατί με τυπάδες όπως ο Τατσόπουλος αποκλείεται να θέλεις να αναλάβεις εξουσία. Γιατί...καθυστερημένοι τύποι σαν και μένα (που τέλος πάντων υπάρχουν αρκετοί) είναι ικανοί να μην δίνουν το κουκί τους μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν στα κόμματα καλλιτέχνες όπως ο κ. Τατσόπουλος. Και τα χώνανε ορισμένοι στον σ. Μαΐλη για την πατάτα του στο θέμα της free (σχεδόν) potatoes...








Δεν τον είπα ντε και καμπούρη τον άνθρωπο. Μπορεί στα πριβέ του να είναι φίνα ποσότης και "φέρτε μας τον Άγιαξ" από χαρακτήρα. Αλλά άλλο ο καρντάσης Πέτρος και άλλο ο βουλευτής ενός κόμματος που αυτοαποκαλείται αριστερό και λέει ότι θέλει να φέρει τα πάνω-κάτω στη χώρα. Εγώ μπορεί να έπαιζα μέχρι και καρπαζιές μαζί του στον στρατό (αν τον ήξερα και αν είχα πάει στρατό), αλλά στο κόμμα μου ούτε γκρουμ στο ασανσέρ προσωπικού (άμα λάχ ναούμ). Λέτε γι΄αυτό να μην έχω ακόμα δημιουργήσει κόμμα;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου