17/10/11

Το προσωπικό δράμα του πασόκ: Για δες καιρό που διάλλεξε....

http://vstatic.doldigital.net/vimawebstatic/C5C6C74717FDC8F4D20F55377C8FAFE7.jpg

Ρέστα έδωσε το έτερον παιδοβούβαλο της αντιπροεδρίας, Ο Βαγγελάκης ο Βενιζέλος, τις προάλλες στην Βουλή. Του την είχε πέσει ο Τσιπράκος που λέτε, μπήξα-δήξα, ΄φάλα κεφαλαιοκράτη, (όχι, αυτό το τελευταίο του τόπε μάλλον η Αλέκα), πας καλά ρε; Ήδη μας έχετε φλομώσει με πέντε έκτακτες εισφορές, εφτά φόρους σε συνταξιούχους, πέντε στους μισθωτούς, τρεις περικοπές στο αφορολόγητο, τρεις φόρους στους πολύτεκνους, πέντε περικοπές μισθών, τρία τσεκουρέματα στο εφάπαξ, πέντε φόρους ακινήτων....

Και απαντάει ο διάττων αστήρ της ελληνικής πολιτικής παράγκας, Χοντροβενιζέλος, το αμίμητο εξής: 

Αντιλαμβάνεστε την....προσωπική περιπέτεια, την....συναισθηματική φόρτιση, το....δράμα που ζούνε οι βουλευτές, τα στελέχη, τα μέλη της κυβέρνησης του πασόκ; 

Εμένα που δεν είχα αντιληφθεί την προσωπική τους περιπέτεια, την συναισθηματική τους φόρτιση και το μεγάλο λούκι που περνάνε, μου ήρθαν τα ζουμιά! Κλάααμα να δείτε! Αλλά όταν στέρεψαν τα δάκρυα, κάτι παράξενο ξεσηκώθηκε μέσα μου, και με πιάσανε τα νεύρα. Μα νάμαι τόσο απρόσεκτος ρε γαμώτο και να μη πάρω τίποτα χαμπάρι από την τραγωδία αυτών των ανιδιοτελώς αγωνιζόμενων ανθρώπων; Εγώ που θεωρούσα εαυτόν αγαθοεργό και ευαίσθητο ευπατρίδη; Φτου μου ρε!

Είμαι σε δίλλημα: Να μπω (για να επανορθώσω) στην τοπική του κινήματος, ή να αγοράσω όλα τα σιντί του άντρα της Αννούλας Νταλάρα, να στηρίξω έτσι και την Κύπρο;

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου