18/1/12

Παρενέβει ο Αντρέας! Ευρέθει πάπυρος-σουξέ!



Απίστευτη είδηση από το Πρώτο Νεκροταφείο!

Κατά την διάρκεια εργασιών συντήρησης του τάφου/μνημείου του ιδρυτή του πασόκ, πολλάκις σύζυγου της Μιμής και αξέχαστου πρωθυπουργού της Ελλάδας, συγνώμη, ανάποδα, Ανδρέα Παπανδρέου, ανευρέθει χειρόγραφος πάπυρος με παράφραση των στίχων γνωστού άσματος του Σταμάτη Κόκκοτα, ο οποίος προέρχεται -σύμφωνα με γραφολόγους ειδικούς- από την χήρα του αείμνηστου πολιτικού. Ή από την χείρα;...

Δεν χωράει αμφιβολία: Το πιστεύουμε-δεν το πιστεύουμε, πρόκειται για μήνυμα του δόλιου πατέρα από το υπερπέραν! Πως το δικαιολογεί αυτό η επιστήμη; Δεν το δικαιολογεί, το ζμπρώχνει απλά μπροστά, γιατί είναι σαφώς δυσκολότερο να το τραβάει σαν ζόρι.

Ο εν λόγω πάπυρος μεταφέρθει στα γραφεία του κώματος, όπου σκόρπισε στις άτακτες γραμμές των εναποναμεί...των αναπομένα....ειναπειμόνα...εεε των ολίγων που απόμειναν ρίγη ενθουσιασμού. Παλιοί φίλοι και συναγωνιστές του Αντρέα δεν προλάβαιναν να βγάζουν με τις αντλίες το νερό έξω, τόσο δάκρυ ο Λοβέρδος!

Μετά από προσεκτική ανάλυση του περιεχόμενου του πάπυρου ο επιτετραμένος με την εξήγηση του παράξενου αυτού σοσιαλιστικού εξωγήινου φαινόμενου, κύριος Χρυσοχοΐδης, έκανε τρεις βαρύγδουπες όσο και συνταρακτικές δηλώσεις:

Πρώτον, ότι όντως η πολιτική λιτότητας που ακολούθησε η κυβέρνηση Παπανδρέου και που στήριξε ο ίδιος ο Χρυσοχοΐδης, ήταν καταστροφή για την οικονομία, αλλά αυτός ο ίδιος την στήριζε σε άλλα τμήματά τας, τα οποία δεν καταστρέφανε γενικά, και ότι μη βλέπουν οι άλλοι που στηρίζει τώρα την ίδια πολιτική της κυβέρνησης Παπαδήμου, γιατί μόνο τα ΠΑΠΑ είναι τα κοινά σημεία των δύο κυβερνήσεων, και άλλο το ένα Παπά και άλλο το άλλο, μη λέμε παπαριές και τα μπερδεύουμε.

Δεύτερον, ο πάπυρος που ενευρέθει εντός του τάφου του Πατρός, εμπεριέχει ένα σαφέστατο μύνημα προς τον Ιόν. (Τον ρόλον του -μάλλον μη- αγίου Πνεύματος καλείται να παίξει με παταγώδη αποτυχία το IQ του υιού).

Τρίτον, δεν έχει. Ως γνωστόν τα τρίτα (και επί τω πλείστον μακρύτερα) έχουν καταναλωθεί όλα από τον γίγαντα λαό...

Προχωράμε στην άνευ όρων και άνευ προηγουμένου δημοσίευση του περιεχόμενου του πατρικού πάπυρου προς τον αξιαγάπητο κανακάρη του. Τίτλος "Γιέ μου, Γιωργάκη". Μουσική: Απόστολος Καλδάρας. Πρώτη εκτέλεση: Σταμάτης Κόκκοτας. Στίχοι Α: Λευτέρης Παπαδόπουλος. Στίχοι Β: Ανδρέας Παπανδρέου μέσω του μέντιουμ Βραχόκηπος.


ΓΙΕ ΜΟΥ (Γιωργάκη)



Γιε μου, είν’ ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου
που σε βλέπω να τρως σκόνη Βενιζέλου
σαν απλό μέλος στο κόμμα να γυρνάς


Γιε μου, δεν τον άκουσες τον δόλιο σου πατέρα
μη στριμώχνεις ρε τον κόσμο στη γαλέρα
κι εσύ κάποτε κουπί θε να τραβάς


Γιε μου, τι κάνει ο Μπένυ, πε μου
μην τον είδες χορτασμένο
ή είναι ακόμα σα παιδί ξελιγωμένο
μόνο μπούργκερ, μόνο πίτες κι΄αστακό


Γιε μου, σε στολίζουν, άει γαμάσου
ευτυχώς έχεις στο σπίτι τη μαμά σου
γιε μου, γιε μου, πώς πονώ


Γιε μου, είν’ οι Πάγκαλοι αχόρταγοι καλέ μου
Μέρκελ Σαρκοζύ είν΄αγγέλοι του πολέμου
Δημοψήφισμα μονάχα όταν ζητάς


Γιε μου, το λεφτά υπάρχουν σ΄έκαψε καλέ  μου
ως κι οι φίλοι σου χαρήκανε, Θεέ μου
που πάει για πρωθυπουργός ο Σαμαράς

1 σχόλιο: