23/3/12

Η Άννα στην επισήμων στο Συντάγμα; (Σ΄αγαπώ-σ΄αγαπώ, που με βάζεις;)

http://www.gargalianoi.com/wp-content/uploads/2011/10/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%852-28-10-11-400x250.jpg


Βάλ΄ τα σκούρα σου
κάν΄την μόστρα σου, κάνε την φιγούρα σου

κι έλα πλάι μου
25 Μαρτίου είμαι στα χάϊ μου!

Φόρα και μια χάντρα θαλασσιά
να μη σου ματιάσουν την ελιά / 2

Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ
Πού με βάζεις;
Σε εξέδρα ψηλή, να κοιτάζεις
Κι άμα πέσω από κει βασιλιά μου;
Δε πέφτεις ρε συ Άννα, 7.000 μπάτσους βάλανε για να μη πέσεις!

Γίνε μέλισσα
να σου στήνουν χορό τα μελισσόπουλα
Γίνε θάλασσα
να σου λένε τραγούδια τα ναυτόπουλα

(Η διασκευή αυτού του στίχου μας έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Βάλτε παρακαλώ ένα χέρι, να είναι έτοιμο στην παρέλαση)

Φόρα και μια αδιάβροχη ποδιά
γιατί θα σε φτύνουν τα παιδιά / 2

Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ
Πού με βάζεις;
Σε εξέδρα ψηλή να κοιτάζεις
Κι άμα κάνουνε ντου βασιλιά μου;
Θα σε φυγαδέψουν κακήν κακώς τα ΜΑΤ είπαμε. Έχει στήσει και ελεύθερους σκοπευτές ο Χρυσοχοΐδης, μη φοβάσαι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου