16/5/16

Τι σε μέλλει, από που είναι το μέλι;



Ξυπνάω σήμερα φουριόζος και πάω κατευθείαν στην κουζίνα. Ανοίγω το ψυγείο, βγάζω τυριά, μαρμελάδες, βούτυρα, σαλάμια και κάτι ντομάτες που μου γυάλισαν και μετά βάζω νερό γιά καφέ. Μετά ανοίγω το λαπτόπ, να διαβάσω κάνα νέο. Ή να δω καμμιά φάτσα συριζαίου πολιτικού, να φτιάξω διάθεση. Όχι δεν πρόκειται περί βίτσιου. Απλά με το που βλέπω πχ Τσίπρα, μου ανεβαίνει αμέσως η πίεση! Και επειδή τα πρωινά έχω συνήθως υπόταση, με το που βλέπω συριζαίο πολιτικό, έρχομαι αμέσως στα ίσια μου.

Πίνω τον καφέ μου προσεκτικά, μη την πληρώσει πάλι το πληκτρολόγιο. Πέφτουνε και κάτι μαρμελάδες αδέσποτες, χωρίς πάντως να πετύχουν ηλεκτρονικό στόχο. Διαβάζω τα νέα. Φόροι, φόροι, φόροι, φόροι. Πέφτουν και κάτι αδέσποτες χριστοπαναγίες, αλλά ο στόχος είναι στο Μαξίμου και δεν μπορεί ν΄ακούσει. Πιάνω τον εαυτό μου πάλι στην τσίτα με τα καθάρματα της κυβέρνησης και αλλάζω αμέσως ρότα: Φτάνει βράχο, λέω. Ασχολήσου με το πρωινό σου. Απόλαυσε το καφεδάκι σου. Άσε τα καθάρματα στην τρύπα τους, έχεις καιρό μετά και γι΄αυτά.

Ωραία ιδέα, λέω. Ξύπνημα άνευ Σύριζα, μόνο το μέλι είναι γλυκύτερο. Και με το που το λέω, μου ανοίγει η όρεξη γιά μιά φέτα ψωμί με βουτυράκι και μέλι. Έχω μέλι; Δεν έχω; Τελικά είχα. Τις προάλλες είχα κάνει τάμα, να τιγκάρω στο Λιντλ δυό σακούλες με τρόφιμο μέχρι πάνω.  Και επειδή είχε λίγο χώρο ακόμα στη μιά σακούλα, λέω να μη γίνω ρεζίλι στο ταμείο, ας βάλω κάτι ακόμα, να γεμίσει. Ε, αφού εκείνη την ιστορική στιγμή στεκόμουν δίπλα στα μέλια, τι άλλο να έβαζα;

Κάνω μιά φέτα με βουτυράκι και μέλι και παθαίνω την πλάκα μου! Και γαμώ τις γεύσεις! Μιλάμε γιά Το μέλι! Με τη μία ξεχνάω μνημόνια και τρόϊκες, δοτές κυβερνήσεις και φοροκαταδρομές. Ρε κοίτα να δεις τι μέλι στήσανε τα γερμανάκια, θαυμάζω. Γιά να ρίξω μιά ματιά στην πληροφορία περί προέλευσης, να δω. Όσοι έχετε πρόβλημα με την Γεωγραφία, μη διαβάζετε. Όλοι οι άλλοι ελεύθερα: Χώρα προέλευσης μίγματος μελιού: Χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης!

Δεν κάνω πλάκα. Έτσι γράφει. Θα μπορούσε να έγραφε άλλα. Όπως, χώρα προέλευσης Βόρειο Ημισφαίριο και Νότιο Ημισφαίριο. Ή, η μισή Υφήλιος και η Υπόλοιπη Υφήλιος. Αλλά προς τιμήν του Λιντλ δεν γράψανε τέτοια κουφά, οπότε διαβάζουμε εμείς αυτά που διαβάζουμε και βολευόμαστε.

Αλλά δεν περιοριζόμαστε μόνο στην αγορά και στην κατανάλωση αυτών των προϊόντων: μαθαίνουμε κι όλας. Μαθαίνουμε πόσο κουτάβια είμαστε. Εντός και εκτός σουπερμάρκετ. Και μάλιστα κουτάβια κατ΄επανάληψη! Τι να κάνω; Φταίω τώρα εγώ, που ξεμπουκάρει πάλι αυτή η βρωμιάρα η πολιτική και κάνει ότι μπορεί, γιά να μου χαλάσει το πρωινό;

Χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης! Ακριβώς όπως η πολιτική του Σύριζα: Αντιμνημονιακή αλλά και μνημονιακή. Σκατά και απόβλητα δηλαδή.

Άει σιχτίρ ρε. Ούτε ένα πρωϊνό σαν άνθρωποι δεν μπορούμε να κάνουμε με τούτην την ρουφιάνα την ΕΕ. Και τις εγχώριες ορτνινάτζες της...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου