30/11/10

Tommaso Padoa-Schioppa: Έλληνα, πες quindici!

http://assets.tanea.gr/files/2010-08-03/thumbs/Tommaso_450x.jpg

O ιταλός σύμβουλος του ημιπρωθυπουργού, Τομάσσο Πάντοα-Σιόπα, πρώην υπουργός οικονομικών της γειτονικής χώρας, τραπεζίτης και πρώην κορυφαίο μέλος του ΔΝΤ, δεν με λυπάται καθόλου!

Ούτε εμένα, ούτε κανα δυοτρείς άλλους που ακούσανε τον φλώρο τον Παπακωνσταντίνου να παιανίζει τις προάλλες το εύθυμο εμβατήριο "από το 2011 φωτίζει".

Τώρα φλώρος ξεφλώρος, άμα σου λέει κατζάμου λεχρίτης υπουργός οικονομικών, που σου λέει πάντα την αλήθεια και δεν σε έχει κοροϊδέψει ποτέ, ότι από το τέλος του επόμενου χρόνου θα σταματήσει το ... σφίξημο, τον πιστεύεις!

Αρχίζεις να κάνεις όνειρα, αχ θα πάρω σε λίγο παλτό που δεν έχω, αχ λίγο ακόμα και θα ξαναφουλάρω σούπερ, άντε να πετάξουμε το μαγκάλι και να ανάψουμε πάλι καλοριφέρ σε ένα χρόνο, άντε λίγο ακόμα και φτάνουμε.

Δεν έχει σημασία κύριοι αν ο υπουργός σου σού λέει την αλήθεια ή όχι! Ποτέ δεν είχε ιδιαίτερη σημασία η αλήθεια σε αυτήν την όμορφη χώρα που ζούμε: Ούτε στις προεκλογικές εκστρατείες, ούτε στις Εξεταστικές Επιτροπές, ούτε στα πόθεν έσχες, ούτε πουθενά.

Εγώ ήθελα να μου λένε για "αλλαγές" και για "πρώτα ο πολίτης" για να τραγουδάω ότι θα τον σηκώσω τον ήλιο, σίγουρα ναι και να τους ψηφίζω. Κέφι μου! Ας μην μου κάθησε να βολευτώ κάπου όπως οι άλλοι! Εγώ γούσταρα το χρώμα και το χαμόγελο του Γιωργάκη ρε! Καλά έκανε και είπε λεφτά υπάρχουνε, εμένα μου έδωσε αυτό το ψέμα, ελπίδα! Και μια χαρά έκανε και ο φλωράς ο Παπακωνσταντίνου που με δουλεύει, εν γνώσει μου όμως, παίκτες, αλλά με δουλεύει φωτεινά και για τα λαμπάκια στην άκρη του τούνελ.

Τώρα έρχεται ο μακαρονάς και μου χαλάει την ζύμη! Δεν μου χαϊδεύει τ΄αυτιά να περνάω με την ακοή μου καλά με κάνα ανάλογο ιταλιάνικο μούσι, κοζί πίκολα, ε φράζιλε ή βολάρε οό, καντάρε οοόο, αλλά με στήνει στον τοίχο και με πυροβολεί στο κέντρο του στόχου της ύπαρξής μου: Στην στρέϊτ μονοκόμματη και καθαρή αλήθεια: Quincici anni die Tristezza, amici miei. Pazienza! Κάτι που μεταφράζεται σαν "θα σας πάρει και θα σας σηκώσει δεκαπέντε χρονάκια ακόμα, καθήκια"....

Κοίτα να δεις σύμβουλο που πήρε ο Παπανδρέας! Δεν βλέπει ρε σεις τι περνάμε, δεν ξέρει; Δεν έχει λιγάκι οίκτο με τα χάλια μας, δεν μπορεί να μας λυπηθεί και να μας αφήσει στην μιζέρια μας να ελπίζουμε; Γιατί ωρέ Δομάζο, τι σου κάναμε ρε; Και ειδικά εγώ που ως βάζελος σε πάω και σαν όνομα! Θα σπάσω όλα τα σιντί του Βεντίτι και του Κόντε που έχω ρε!

Δέκα με δεκαπέντε χρόνια λιτότητας έχουμε ακόμα μπροστά μας, είπε ο ιταλός πρωθυπουργικός σύμβουλος στο συνέδριο του ελληνοαμερικανικού εμπορικού επιμελητηρίου που γίνεται στην Αθήνα.

Και τώρα;

Τι να πεις στην κυρά που θέλει καινούρια κουζίνα; Έλα αγάπη μου το 2025 που θα βγούνε τρομερά μοντέλα;

Ή τι θα κάνεις άμα σε ζορίζει η γκόμενα να πάτε Βενετία; Να της πεις, δεν το αναβάλουμε λέω γω Χαρίκλεια, να πάμε μετά από δεκαπέντε χρόνια, που θα έχει βουλιάξει λόγω του φαινόμενου του θερμοκηπίου στην θάλασσα και θα έχει πάμφθηνες προσφορές;

Άκου όνομα γκόμενας που βρήκε ο άνθρωπος...

Το ξέρουμε ρε συ Ιταλέ, τι μας περιμένει! Ξέρουμε τι γίνεται στα κράτη που πέρασε αυτή η ακρίδα, δε είμαστε από άλλο πλανήτη. Αλλά είμαστε παράξενη φάρα εμείς οι Έλληνες, ιδιαίτερα άμα πρόκειται για τους πολιτικούς απατεώνες με τους οποίους παθιαζόμαστε μια ολόκληρη ζωή.

Πασόκ και νδ είναι αυτά, φρατέλο μίο, Τομάζο. Πασόκ και νδ που πάνε πακέτο με πέντε κυβικά άμμο για τον καθένα μας, να βάζουμε μέσα τα κεφάλια μας, όταν πρόκειται για δαύτους! Και είναι δώρο Θεού, Τομάζο,  που υπάρχει άμμος και τα βάζουμε μέσα. Αλλιώς μπορεί να χυνότανε αίμα! Πολύ αίμα!

Γι΄αυτό, κομμένα τα άσχημα νέα, και άμα δεν έχεις καλά νέα να μας πεις, μπες στο γιουτιούμπ και ψάξε να δεις τι λέει ο Σαββοπουλος σχετικά....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου