16/2/11

Η μέρα του Νταλάρα: Αφιέρωμα. Θέλω τα λεφτά μου πίσω!

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7OPzW7qbw3bKsH47LPhYBlbyDBRIsPTbvYS3cejOrif0JHsBAqvm2c6jQaz97If3yEC108ZvhsH20VmHeSuzHbXBZvUM8xDTW4AaP1vYs58VWJ4IQlo1_7W1xq4DXLAOOWnAO49emjq4/s1600/img_3756.jpg
 Στην φωτο: Ο Παπανδρέου ρίχνει ζεϊμπεκιά 
(Ταξίμι "To Δέντρο" από "Tα Tραγούδια μας")



 Γειά σου Γιώργο Νταλάρα!


Τι κάνουμε; Η σύζυγος η Αννούλα; Η κορούλα; Ο Ραγκούσης; Από υγεία είμαι καλά, το ίδιο επιθυμώ και για σας, αλλά αν πάθει κάτι ο Παττακός, ο Ραγκούσης, δεν θα κόψουμε και φλέβα φυσικά!


Σου γράφω σήμερα γιατί δεν γουστάρω ανοιχτούς λογαριασμούς. Καλοί λογαριασμοί, καλοί φίλοι, που λένε.


Λοιπόν, διάβασα αυτά που είπες στο Βήμα και αποφάσισα τα εξής: 

1) Σιντί σου δεν ξαναγοράζω, να με παρακαλάς γονατιστός! Ούτε αυθεντικό από δισκάδικο, ούτε λαθραίο από μαυράκι στην παραλία του Βρωμοπουσίου! Ακόμα και αν δεν κλείνανε άδικα το thegreekz δεν θα κατέβαζα, όχι τζάμπα, να με πληρώνανε, τίποτα δικό σου πλέον.


Γιατί; Γιατί εμένα προσωπικά με εξαπάτησες! Και δεν είμαι κανένας ξένος, έχω όλους σου τους δίσκους, μερικούς και διπλούς, έχω έρθει και πέντε φορές σε συναυλίες σου! 
Και να σκεφτείς, έχω τσακωθεί άπειρες φορές για πάρτη σου! Πχ, μίλαγα με μια φίλη, ας την πούμε χαϊδευτικά "Μαρουλάκι", και μόλις της λέω, σούξου μούξου γουστάρω Γιώργαρο και γαμώ τις φωνές, μου την πέφτει άγρια, σιγά ρε, σιγά τον δήθεν κτλ κτλ, γίναμε Ζεύξη Ρίου Αντίρριου αλλά πριν κάνουνε την γέφυρα! 


Με εξαπάτησες Γιώργο γιατί μου έκανες τον επαναστάτη! Την πάτησα όπως και τόσοι άλλοι και λέω, καλό παιδί ο Νταλάρας, φωνάρα, γαμάτος στίχος, εργατιές, αγώνες, κουκουέδια, αντιστάσεις, παραπονεμένα λόγια, Θοδωράκης, Μάνος, Μικρούτσικος, ας το στηρίξουμε το παιδί με τον οβολό μας και το τρεχαλητό σε κοντσέρτα και συναυλίες, να πάει μπροστά η επανάσταση.


Αν ήξερα περί τίνος πρόκειται Γιώργο, δεν θα σε αγόραζα ποτέ! Δεν θα είχες κερδίσει ούτε λεπτό από μένα, δεν θα είχες βάλει ούτε ένα ευρώ στην μπάντα από την τσέπη μου. Δεν λέω, καλή φωνή, και γαμώ τις φωνές, πρώτη ερμηνεία! Αλλά δεν είναι τα πάντα το τραγούδι, Γιώργο.


Όταν άκουσα για την υπουργοποίηση της κυράς σου, τάχασα! Μα είναι δυνατόν ο Νταλάρας; Μα πως την άφησε την Άννα να κάνει του κεφαλιού της και να τρέχει πίσω από τον...ταξικό εχθρό; Πως δεν της έβαλε βρωμόχερο, που πας μωρή, να μας κάνεις ρεζίλι των σκυλιώνε; Αφού να σκεφτείς, νόμιζα ότι είχατε χωρίσει! Λέω, με τον Γιώργο τον επαναστάτη σαν σύζυγο, αποκλείεται! Μάλλον χώρισαν! Που να ξέρω;


2) Από σήμερα χωρίζουμε τα τσανάκια μας! Σε θεωρώ "δήθεν", σαν ακριβώς αυτός που είσαι: Ένας από το αντίπαλο στρατόπεδο! Και όπου μπορώ να σου βγάλω το μάτι, θα προσπαθήσω να στα βγάλω και τα δυο, Γιώργο. Είμαστε σε πόλεμο και διάλλεξες δίπλα σε ποιόν πολεμάς. Εγώ και τόσοι άλλοι είμαστε τώρα απέναντί σου, Γιώργο! Και αν έχεις πρόθεση να με σύρεις για όλα αυτά στα δικαστήρια για να μου τα φας , σε πληροφορώ ότι δεν πρόκειται να δεις μια! Ας όψεται ο Τζιμάκος ο Πανούσης που με άφησε με κάτι κωλοαγωγές πανί με πανί.

3) Απαιτώ από σένα τα εξής: Αποζημίωση για τα σιντί και τους δίσκους που έχω αγοράσει: 70 επί 10 ευρώ μέσο όρο, κάνουν 700 ευρώ και τους τόκους στους χαρίζω. 5 συναυλίες επί 30 ευρώ μέσο όρο, κάνουν 150 με τα έξοδα μεταφοράς δικά μου. Αυτά είναι δικά μου λεφτά και σε παρακαλώ να έρθεις άμεσα σε επαφή με μένα, να σου δώσω λογαριασμό τραπέζης, να μου τα στείλεις.


Αυτά Γιώργο Νταλάρα, 850 ευρώ να μην έχουμε τραβήγματα!


Περιμένω απάντησή σου.


βραχόκηπος




ΥΓ: Χεραιτίσματα στην Εξουσία, τώρα που κρατάς πλέον...την ουσία, Γιώργο....





"....Αυτήν τη στιγμή έχουμε μια κυβέρνηση η οποία κάνει λάθη όπως κάνουν όλες οι κυβερνήσεις, έχουμε και έναν άνθρωπο ήπιο και καλών προθέσεων. Αν λοιπόν αυτός ο άνθρωπος μπορεί να αλλάξει το κράτος και επειδή είναι καλών προθέσεων ενδεχομένως και να το θέλει, δοκίμασέ τον, στήριξέ τον για να το κάνει. Μην τον σαμποτάρεις, άφησέ τον να φτιάξει ένα κράτος και μετά τον κρίνεις. Αυτός είναι και ο ρόλος της Αριστεράς, να διορθώνει καθημερινά το κράτος, αλλά πρώτα πρέπει να υπάρξει κράτος. Και για να υπάρξει, η κυβέρνηση δεν μπορεί να λέει μόνο λόγια. Αν δεν έχει αρχεία, ας πάρει τον τηλεφωνικό κατάλογο και ας πει ότι όλοι “από το άλφα μέχρι το ωμέγα θα ελεγχθούν”. Ολοι όμως. Και όπου υπάρχουν παράνομα λεφτά ας βγουν αυτοί που τα έβγαλαν και να πουν “έσφαλα”».






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου