25/11/11

Η πραγματική επιστολή του Σαμαρά! Μόνο σε αυτό εδώ το βλάσφημο, αλλά ουχί ανώνυμο μπλογκ

Foto




Αγαπημένη μου Ευρωπαϊκή Ένωση, μάτια μου!

Από υγείαν καλώς βαδίζουμε και το αυτό επιθυμώ και δια υμάς.Τι κάνει ο κύριος Ρεν, καλά;

Με τούτο εδώ το ραβασάκι ελπίζω να σε κάνω να καταλάβεις ποιός σε αγαπάει πραγματικά, ποιός σου είναι απόλυτα πιστός, και ποιός θα σου ανήκει για πάντα.

Θυμάσαι που σου έδειχνα εκείνη την παλιά φωτογραφία, με το ροκ συγκρότημα της φωτιάς που παίζαμε στα κολλεγιακά μας χρόνια με τον Γιωργάκη; Θυμάσαι που σου έλεγα, εγώ θα παρατήσω κάποια μέρα τα ντραμς που με βάλανε για να κάνω σαματά μόνο και μόνο επειδή φοράω γυαλιά και θα βουτήξω από τον Παπανδρέου την κιθάρα; Ε, έφτασε η άγια αυτή ώρα, το κλειδί του σολ δείχνει πλέον Συγγρού! Και που να δεις πως πετυχαίνω τις περισσότερες φορές το λα μινόρε!

Τι δουλειά έχει το παραπάνω σε μιά ερωτική εξομολόγηση θα σκεφτείς. Μα φυσικά έχει γλυκό μου πλασματάκι! Δες, ο Γιωργάκης μπορεί να είδε και έπαθε από τον Κωστάκη τον Καραμανλή -τσίφτης παιδής ο Κωστάκης, κάθεται στα πίσω έδρανα και ούτε φωνή - ούτε λαλιά, κορίτσι- αλλά τελικά την έπαιξε μια γεμάτη διετία την κιθάρα του ο άνθρωπος. Ε, δεν έχω και εγώ το δικαίωμα, όλη τη ζωή μου στο τουμπερλέκι θα την περάσω;

Μου είπες ότι σου έκανα κόνξες και ότι τα έβαλα με τον κηδεμόνα σου, την τρόϊκα. Ποτέ των ποτών! Πάντα εσένανε είχα στην καρδιά μου, πάντα ήμανε δικός σου, πάντα είχα σοβαρό σκοπό γιά σένα. Αλλά πως να ανοίξεις σπίτι μόνο με το μεροκάματο βουλευτή; Πως να ανταπεξέλθεις στα έξοδα μιάς οικογένειας, πως να προσφέρεις στην εκλεκτή της καρδιάς σου αυτά που έχει δικαίωμα από την ζωή μόνο με τα έξη χιλιάρικα καθαρά (χώρια επιδόματα και επιτροπές, αμάξια, γραφεία, κινητά) που λαμβάνεις από ένα αξιοπρεπές χρεωκοπημένο κράτος;

Η πρωθυπουργία ήταν και είναι ο μοναδικός δρόμος που θα μας φέρει για πάντα μαζί. Γι΄αυτό τα έκανα όλα αυτά! Σε μερικά τέρμινα έρχονται εκλογούλες και σύμφωνα με τις δημοσκοπίσεις θα την αφήσει πάλι ο Μαλάκας την κούφια του! Ναι φως μου! Πρώτοι πάμε πάλι, το παίζει ακόμα στάνταρ Ναι το "είμαι μαλάκας" ο κυρίαρχος τρόμπας λαός! Θα πεις, δεν βγάζεις αυτοδυναμία όμως Αντωνάκη, κατέβασε στροφές! Ε και; Στήνω τότε κυβέρνηση συνεργασίας με την πασόκα. Τι έγινε; Αφέντης εγώ, πέντε υπουργεία εμείς, τρία και αντιπρόεδροι οι χοντροί εσείς. Και άμα δεν μπει η πασόκα στην Βουλή - αυτή τη στιγμή χάνουνε από το ΚΚΕ ακόμα και το ασημένιο - ε θα πάρω αγκαζέ τον Καρατζαφέρη. Ούτε εκζέματα, ούτε σπυράκια βγάλαμε που είμαστε μαζί με το λά.ος στην ίδια κυβέρνηση, και γαμώ τα παιδιά!

Λοιπόν, το παν να βγω πρωθυπουργός γιά να σε στεφανωθώ! Και πως θα έβγαινα, αν έλεγα τα ίδια που τσαμπούναγε ο Γιωργάκης; Τι πρωθυπουργός, ούτε οφσάϊτ δεν βγαίνεις, αν πεις ότι γουστάρεις το Μνημόνιο και ότι αυτό συνεπάγεται. Έπρεπε να κάνω τον νταή μικρή μου, όλα για σένανε! Αλλά όπως βλέπεις, και σε θέλω και σε στηρίζω, και συγκυβέρνηση έκανα για χάρη σου, και επίσημη δήλωση κατανυκτικής αφωσίωσης σε σένανε, και τον Καμμένο έβγαλα εκτός Κ.Ο, αλλά θα τον ξαναπάρω σε λίγο. Μόλις συνέλθω εντελώς από το χτύπημα της εξόδου της Έλσας Παπαδημητρίου από το κόμμα θα έρθω να σε δω.

Χεραιτίσματα στα παιδιά και στον κύριο Γιόζεφ Άκερμαν, εξαιρετικός κύριος.

Παντοτινά δικός σου

Ο Αντωνάκης σου



ΥΓ: Εγώ κι΄εσύ, εσύ κι΄εγώ, μόνοι πάνω στην γη, οοοοοοοο, μανάρα μου μόνοι στη γη!




Η αρχηγός του ΔΝΤ κυρία Λαγκάρντ έδειξε ενθουσιασμένη απο την επιστολή Σαμαρά. Σε ερωτήσεις βαρεμένων δημοσιογράφων, μάλλον βελγικής προελεύσεως, αλλά μπορεί και όχι, απάντησε τα εξής: Υπέροχη η επιστολή αυτού του αγαπητού....πως τον είπαμε; Έλα ντε, πως τον είπαμε; Α, ναι, αυτού του Σαμαρά. Τέλεια επιστολή, μούρλια. Αλλά δεν γινότανε να την γράψει σε πιό μαλακό και απαλό χαρτί; Έστω και σε δίφυλλο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου