6/1/12

Στάη-Λοβέρδος: Μεγάλο τένις!

http://now24.gr/wp-content/uploads/2011/09/stai.jpg


Φοβερό δίδυμο η χαμηλοβλεπούσα δήθεν δημοσιογράφα της ΕΤ, Έλλη Στάη, και ο φλώρος μαρθαβούρτσης Υγείας, Άλφα Λοβέρδος. Μισή ώρα τένις με αόρατες ρακέτες και με μπαλάκι από αεράκι βουνίσιο, ντόπιο, οι δύο τιτάνες της τηλεοπτικής αυτοπροβολής, να αναστενάζει πίσω από το γυαλί όλη η Ελλάδα!

Ρε συ Λοβιτούρα, δε μας λες τίποτα περί υποψηφιότητάς σου για πρόεδρος του πασόκ, να γελάσουμε, αυτή....

Α μπα, δε σφάξανε! Ισχύουν όσα έχω πει μέχρι σήμερα και όλα όσα έχω να πω ακόμα, θα τα πω προσεχώς στο αρμόδιο όργανο του πασόκ, αυτός....

Τι κάνουμε τώρα όμως άμα θέλουμε οπωσδήποτε απάντηση σε αυτή την ερώτηση; Θα πείτε, ξαναρωτάμε. Οκ. Ξαναρωτάει αλλάζοντας λίγο την σειρά των λέξεων και η κυρία Στάη:

Δε μας λες ρε συ Λοβιτούρα τίποτα περί υποψηφιότητάς σου για πρόεδρος του πασόκ, να γελάσουμε;

Και ο Λοβέρδος; Τα ίδια! Άψογος μιλάμε:

Α μπα, δε σφάξανε! Όλα όσα έχω να πω ακόμα, θα τα πω προσεχώς στο αρμόδιο όργανο του πασόκ. Όσα έχω πει μέχρι σήμερα, ισχύουν.

Δεν το βάζει κάτω η Στάη!

Ρε συ Λοβιτούρα, δε μας λες, να γελάσουμε, τίποτα περί υποψηφιότητάς σου για πρόεδρος του πασόκ;

Κέρβερος ο Λοβέρδος:

Όσα έχω πει μέχρι σήμερα, ισχύουν. Όλα όσα έχω να πω ακόμα, θα τα πω προσεχώς στο αρμόδιο όργανο του πασόκ. Α μπα, δε σφάξανε!

Και το θέατρο του παράλογου συνεχίζεται κοντά μισή ώρα! Χρησιμοποιώντας τις ίδιες λέξεις! Μέχρι που την ξεχέσανε εντελώς την αλλαξολεξιά!

Στάη: Τίποτα για πασόκ περί γέλιου ρε συ Λοβιτούρα! Δε μας λες υποψηφιότητα να σου του πρόεδρος;

Λοβέρδος: Α μπα, δεν ισχύουν όσα θα πω στο προσεχές σφάξιμο του πασόκ. Όλα τα οργανώδη αρμόνια προσεχώς έχω πει, όσα να έχω πω μέχρι σήμαρα ακόμα.

Μισή ώρα!

Και οι δύο με τα ευρουλάκια του Μέγα Μαλάκα! Πλερώνεις ΕΤ, πλερώνεις υπουργό!

Μισή ώρα!

Ε τα παίζεις ή δεν τα παίζεις!

Τα παίζεις!

Και;

Εξουσία είναι αυτή, πέφτεις και εσύ στο...ύψος της:

Δεν....παντρευόσαστε και οι δυό σας λέω εγώ να....ασπριζόσαστε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου