16/1/12

Ψέκασε πάλι η Επίτροπος-Φωνή!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgm8c1dsHXkMkbZj0w-ikwCRRvQKbpQPrPdN-q42izos5xc9YvqQ93VsgjeQ5JRlN3AKUNHX7793VeH-Fge99ds3hs-U-7FpQE1NFjsEvtBU6VKNENh_apQfLDh7TO5vPACSTYM408IxXc/s400/Coal_anthracite.jpg


Δαμανάκη.

Εμένα μου προκαλεί ναυτία!

Κάντε την ότι θέλετε: Πιστέψτε την, αγαπήστε την, μπουγελώστε την, φτύστε την, εμένα επιμένει να μου προκαλεί αναγούλα. Μα νάμαστε τόσο κοντραπλακέδες όλοι εμείς (και είμαστε πάμπολλοι) που την νταντέψαμε και την κουβαλήσαμε στην καμπούρα μας τόσες δεκαετίες;

Αναρωτιέσαι, καλά πως μπόρεσε μιά αντιδραστική καραδεξιά καρακάξα να κάνει καριέρα σε ΚΚΕ και ΣΥΝ/ΣΥΡ; Ακούς τι τσαμπουνάει σήμερα δεξιά και δεξιά (δεν έχει την λέξη αριστερά και τόσο πρόχειρη) και σου σηκώνεται η τρίχα! Τάσπασε πάλι σήμερα στο ράδιο των Σκαγιών, ρεσιτάλ αναφυλαξίας μου προκάλεσαν τα σπυράκια που έβγαλα καθώς την άκουγα.

Ιδιαίτερα εκείνο το απόλυτα...ναυτιλιακό περί "αναγκαίας μειώσεως μισθολογικού κόστους" που ψέκασε η ιέρεια του οπορτουνισμού, έσπασε όλα τα κοντέρ.

Άρρωστημένη νεοφιλελεύθερη κατάντια μιάς πρώην Φωνής...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου