29/1/12

Περί τριχών

http://www.tsatra-patra.gr/wp-content/uploads/2010/08/alt-pou-pas-akoureutos-edw-koureio.jpg


Η θεία μου δεν τον καταλαβαίνει πάντα τον Αλέξη Τσίπρα. Μπορεί να της αρέσει σαν άντρας, γλυκούλης λέει, αλλά λίγο σοφτ, πρέπει ν΄αφήσει μούσι, αλλά μερικές φορές λέει τρίχες. Όπως σήμερα στον Τύπο της Κυριακής, που είπε ότι είναι αιχμηρό αντικείμενο το Μνημόνιο και το PSI και ότι φτου τους θα μας ξανακουρέψουν πάλι σε λίγους μήνες. Τι διαμαρτύρεται ο Αλέξης ότι θα μας ξανακουρέψουν σε κάτι μήνες, μου λέει, να γυρνάμε με μαλλούρα απεριποίητοι στον κόσμο, τι θα λέει η Ευρώπη;

Κομμώτρια η θεία μου, δεν έχει και τόσο άδικο αν το δεις από την κομμωτική του πλευρά. Γιατί όσο ωραίος και συμπαθητικός νάναι ο Αλέξης, με ή χωρίς μούσι, αυτά τα χτενίσματα που πρότεινε περί "τριετών τουλάστιχον παγωμάτων χρέους" δεν λένε να χωρέσουν σε κανένα...σεσουάρ.

Αυτό που έσωσε τελικά την...μιζαμπλί της συνέντευξης ήταν η αγάπη του προς την Αλέκα Παπαρήγα. Μεγάλη αγάπη! Αλλά μονόπλευρη ρε γαμώτο. Πόσες φορές τον έχει φτύσει η γενικού του ΚΚΕ;

Μη μου κολλάς Αλέξη, είμαι παντρεμένη!
Σταμάτα τα περί σχέσης ΚΚΕ-ΣΥΝ/ΣΥΡ, δεν πάω τις μοιχίες!
Μη μου τους κύκνους τάρανδε! Όχι αυτό το είπε ο Αρχιμήδης...
Μηδὲ δίκην δικάσῃς, πρὶν ἄμφω μῦθον ἀκούσῃς.
Δεν τα τρώω εγώ αυτά τα περί αγάπης. Αφού είσαι καψούρης με την Ευρώπη ρε!
Una hirundo non facit ver. (λατ. Ένα είναι το κόμμα ή κάτι άσχετο)


Αλλά εκεί ο Αλέξης: Αλέκα πάρε τ΄άρματα, παίρνω κι΄εγώ τσι όλμοι! Μαζί τους σκίζουμε! Πες εσύ το ναι και τους κάναμε αλοιφή! Μία γὰρ χελιδὼν ἔαρ οὐ ποιεῖ, οὐδὲ μία ἡμέρα· οὕτω δὲ οὐδὲ μακάριον καὶ εὐδαίμονα μία ἡμέρα οὐδ᾽ ὀλίγος χρόνος!

Λέει ο Αλέξης, η θειά μου ακούει, ο Ρίζος γράφει και η ζωή συνεχίζεται.

Και η Ελλάδα χτενίζεται....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου